Cases

Cases

Hos Compaya har vi kun tilfredse kunder. Her er nogle cases der viser vores værd.

  • Når man skal håndtere bagage, tjek-ind, lastning, post og en mængde andre funktioner i Københavns Lufthavn, så er man dybt afhængig af hurtig og effektiv intern kommunikation, på det rigtige sted og tidspunkt. Derfor er CPSMS i dag en stor konkurrencefordel hos Aviator – i forhold til at holde kontakten med og organiseringen af de omkring 800 medarbejdere.

  • YouSee-kunder er tilmeldt en ny infoservice, hvor de modtager en sms eller mail ved driftsproblemer. Resultatet er allerede tydeligt – kunderne vil gerne orienteres og kvitterer med høj kundetilfredshed. Ved at benytte målrettet SMSservice fra Compaya, har YouSee foreløbigt reduceret antallet af opkald til Support med fire procent.

  • Dagli’Brugsen i den lille by Frederiks, i Midtjylland, har gennem mange år brugt CPSMS fra Compaya, som et effektivt redskab, til at nå stort set alle husstande i byen. Kun fem minutter efter, at der er sendt en SMS, begynder de første kunder at komme ind i butikken. CPSMS har øget omsætningen, givet flere kunder og givet Dagli’Brugsen et bedre omdømme.
E-mail til SMS er nemt at bruge
CPSMS - Compaya SMS Gateway

Opret gratis demologin

Vil du afprøve vores SMS Gateway? Så opret et gratis demo-login og få 10 gratis SMS’er til at starte på. Ingen abonnement efterfølgende.